KİLİS İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

E-İMZA KAYIP / ÇALINTILARDA YAPILACAK İŞLEM ADIMLARI

.

1. E-imzasını kaybeden personel İl Millî Eğitim Müdürlüğü Bilgi İşlem ve Eğitim Teknolojileri MEBBİS Birimine (TC, Adı-Soyadı, E-posta) bilgi vermelidir.

2. İl Milli Eğitim Müdürlüğü Nitelikli Elektronik Sertifika Yetkilisi tarafından imzasını kaybeden personel için excel formatındaki form doldurularak bilgi@kamusm.gov.tr adresine gönderilecektir.

3. KamuSM tarafından e-imzasını kaybeden personele başvuru için kullanıcı adı ve parola içeren bir e-posta gönderilecektir. Personel bu linki kullanarak e-imza başvurusunu yapacak ve 3 nüsha form çıktısı alacaktır. Başvuru form çıktıları imzalanacaktır.

4.  Ayrıca E-imzasını kaybeden personele KamuSM tarafından geçici hesap oluşturulduktan sonra Vakıfbank’ta aşağıdaki yöntemlerle kayıp/çalıntı bedelini ödeyecektir. 

  • 3 yıllık nitelikli elektronik sertifika ve Mini kar tokuyucu Bedel Bilgisi için tıklayınız.
  • Vakıfbank İnternet Şube (Vakıfbank >Ödemeler> Kurum Ödemeleri>TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi Ödemeleri)
  • Vakıfbank Mobil Şube (Vakıfbank >Ödemeler> Kurum Ödemeleri>TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi Ödemeleri)
  • Vakıfbank Banka Şubeleri
  • Vakıfbank Çağrı Merkezi
  • 5. E-imzasını kaybeden personel kendisine gönderilen linki kullanarak başvurusunu yapacak ve form çıktılarını mavi kalemle imzalayarak 2 nüsha olarak elden Mebbis birimine teslim edecektir. Dekont teslim edilmeyecektir.

Yaşar Aktürk Mahallesi, Akpınar Caddesi No1 79100 Merkez / KİLİS - (348) 813 2828

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.