E-İMZA KAYIP / ÇALINTILARDA YAPILACAK İŞLEM ADIMLARI
.1. E-imzasını kaybeden personel İl Millî Eğitim Müdürlüğü Bilgi İşlem ve Eğitim Teknolojileri MEBBİS Birimine (TC, Adı-Soyadı, E-posta) bilgi vermelidir.
2. İl Milli Eğitim Müdürlüğü Nitelikli Elektronik Sertifika Yetkilisi tarafından imzasını kaybeden personel için excel formatındaki form doldurularak bilgi@kamusm.gov.tr adresine gönderilecektir.
3. KamuSM tarafından e-imzasını kaybeden personele başvuru için kullanıcı adı ve parola içeren bir e-posta gönderilecektir. Personel bu linki kullanarak e-imza başvurusunu yapacak ve 3 nüsha form çıktısı alacaktır. Başvuru form çıktıları imzalanacaktır.
4. Ayrıca E-imzasını kaybeden personele KamuSM tarafından geçici hesap oluşturulduktan sonra Vakıfbank’ta aşağıdaki yöntemlerle kayıp/çalıntı bedelini ödeyecektir.
- 3 yıllık nitelikli elektronik sertifika ve Mini kar tokuyucu Bedel Bilgisi için tıklayınız.
- Vakıfbank İnternet Şube (Vakıfbank >Ödemeler> Kurum Ödemeleri>TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi Ödemeleri)
- Vakıfbank Mobil Şube (Vakıfbank >Ödemeler> Kurum Ödemeleri>TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi Ödemeleri)
- Vakıfbank Banka Şubeleri
- Vakıfbank Çağrı Merkezi
- 5. E-imzasını kaybeden personel kendisine gönderilen linki kullanarak başvurusunu yapacak ve form çıktılarını mavi kalemle imzalayarak 2 nüsha olarak elden Mebbis birimine teslim edecektir. Dekont teslim edilmeyecektir.